piątek, 30 października 2015



Związek - "Było, minęło!" ( i mogło by zostać w tej przeszłości )



Twierdzę że uzależnienie od faceta powinno byś zabronione. Jak można przywiązać się do kogoś kto zaraz może zniknąć, pod zwykłym pretekstem zmiany uczuć. Przysłowiowe :"Wczoraj cię lubiłem, dziś już nie". Gorzej gdy to wczoraj się przedłuży do kilku miesięcy. Zdążymy polubić go, zaufać a nawet co gorsza pokochać. Później tylko cierpimy i wkurzamy się na pamięć o nim. Każde miejsce, słowo, jego imię czy nawet zapach. Wszystko dosłownie wszystko o nim potrafi zaburzyć mi rzeczywistość. Tak bardzo mnie to męczy że mam ochotę wyjść z siebie i najlepiej nie wracać. Uciec od wspomnień i uczuć. Co z tego że poznaje kogoś nowe nawet go lubię i dobrze nam się piszę ,a na przy poznaniu zrobiłam na nim dobre wrażenie. Co mi po tym jeśli ten poprzedni nadal mi siedzi w głowie albo nieco niżej W SERCU! Chciała bym być wolna i wiedzieć że kiedyś będę jeszcze mieć szczęście. Nie podupadłą nadzieję na lepsze jutro tylko pewność...

Inspiracja:


Od : M.M

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz